Veelgestelde vragen

Bekijk hier de veelgestelde vragen en antwoorden
  • Trouwen en bruidsreportages

    Wij hebben een optie voor onze bruidsreportage en/of huwelijksvoltrekking op Kasteel Duivenvoorde staan; hoelang blijft deze optie staan?
    Zowel voor de bruidsreportage als voor de huwelijksvoltrekking plaatsen wij een optie van maximaal vier weken. Heeft u nog iets meer tijd nodig om te beslissen, laat het ons dan ook even weten en dan bespreken samen we de mogelijkheden!

    Wij willen alleen de bruidsfoto’s tijdens onze huwelijksdag bij jullie op het kasteel laten maken, kan dat?
    Het is mogelijk een losse bruidsreportage te reserveren via onze vaste fotografen, het is niet mogelijk dit direct te doen. Voor een actuele lijst van fotografen kijkt u hierHebben jullie al een vaste fotograaf en heeft deze interesse om in deze lijst opgenomen te worden? Dan horen we graag van de fotograaf direct zodat we de afspraken kunnen bespreken!

    Circa zes maanden voor onze voorgenomen huwelijksdatum willen wij onze bruidsreportage reserveren, kan dat?
    Tot maximaal twee maanden voor aanvang van jullie voorgenomen huwelijk, kunt u op Kasteel Duivenvoorde reserveren voor jullie bruidsreportage (zowel gekoppeld aan een huwelijksvoltrekking als los via een fotograaf). Geef ons jullie gewenste datum en het tijdstip van de bruidsreportage door en wij kijken naar de beschikbaarheid in de kasteelagenda. De bruidsreportage kan zowel binnen als buiten plaatsvinden en wij reserveren 1,5 uur hiervoor.

    Wij willen onze huwelijksvoltrekking op Kasteel Duivenvoorde buiten in het park laten plaatsvinden; maar wat gebeurt er bij slecht weer?
    Mocht de huwelijksvoltrekking i.v.m. slecht weer buiten toch niet door kunnen gaan (beslissing tot maximaal twee werkdagen voor geplande datum en in overleg met Kasteelbeheerder), dan worden deze extra kosten terugbetaald. De voltrekking zal dan uiteraard op het geplande tijdstip binnen in het kasteel plaatsvinden.

    Meer over trouwen en bruidsreportages leest u hier.

    Feest/diner op Duivenvoorde

    Wij willen graag alleen ons diner met eventueel aansluitend de feestavond op Kasteel Duivenvoorde houden, kan dat?
    Zittend aan prachtig gedekte tafels met fonkelend glaswerk, linnen servet, kaarslicht en weelderige bloemen (lunch & diner van 10 tot maximaal 90 personen) of juist in een informele setting met statafels, buffetten en een ruime dansvloer (feest tot maximaal 150 gasten); uiteraard is het allemaal mogelijk op Duivenvoorde!

    Meer over de (feestelijke) mogelijkheden op Duivenvoorde leest u hier

    Catering

    Mag ik mijn eigen catering meenemen/verzorgen op Duivenvoorde?
    Om de kwaliteit, service en hygiënevoorwaarden te waarborgen op Kasteel Duivenvoorde, hebben wij er weloverwogen voor gekozen om samen te werken met drie gerenommeerde cateraars. Het is dus helaas niet mogelijk om uw eigen catering e.d. zelf te verzorgen.

    Na de huwelijksvoltrekking willen wij graag onze eigen meegebrachte bruidstaart aansnijden. Mag dat?
    Niets persoonlijker dan een bruidstaart op uw huwelijksdag…. Juist daarom adviseren wij om bij uw eigen favoriete banketbakker deze uit te zoeken, te proeven en vervolgens op Kasteel Duivenvoorde op jullie huwelijksdag te laten bezorgen.    

    Meer over de culinaire mogelijkheden op Duivenvoorde leest u hier

    Locatiebezichtiging

    Is het mogelijk om een afspraak voor bijvoorbeeld een locatiebezichtiging ook na sluitingstijd en/of op zondag te maken?
    Kasteel Duivenvoorde is geopend van dinsdag tot en met zondag van 9.00 tot 17.00 uur. Het is helaas niet mogelijk om een afspraak te plannen na sluitingstijd.

     

    Deel deze pagina
Contact

Staat uw vraag er niet tussen? Stel uw vraag dan per e-mail aan informatie@kasteelduivenvoorde.nl of neem telefonisch contact met ons op via 071-5613752.